четвер, 25 серпня 2016 р.

Звіт керівника школи Сукач Н.І. 
«Про підсумки діяльності Рівненської ЗОШ № 20
за 2015-2016 навчальний рік»

Вступ

Кожен новий навчальний рік – це продовження поступального розвитку навчального закладу.
Які ж підсумки 2015-2016 навчального року?
Які освітні траєкторії на 2016-2017 навчальний рік?

Шановні батьки!
Ви довірили своїх дітей педколективу Рівненської ЗОШ №20, який я очолюю.
Я сьогодні з впевненістю звітую, що це колектив, де у кожного працівника домінують  найкращі педагогічні якості: професіоналізм, мудрість, прагнення постійного самовдосконалення, оптимізм, любов до наших дітей.

Кадрове забезпечення
Школа вчителем стоїть!

Упродовж 2015 – 2016 н.р. загальноосвітній навчальний заклад був забезпечений педагогічними кадрами  в повному обсязі. Педагоги виконують свої обов’язки сумлінно, вміють зацікавити учнів, проявляють ініціативу, творчість і винахідливість. Кількість працюючих педагогів упродовж п’яти років залишається практично незмінною, що свідчить про стабільність кадрового потенціалу та ефективність заходів, ужитих  адміністрацією школи  щодо збереження кадрового потенціалу в умовах скорочення мережі класів у старшій школі.
Упродовж 2015 – 2016 н.р. працювало 36 педагогічних працівників, 1 педагог-організатор, 2 вихователі ГПД, 1 практичний психолог (0,5 ставки), 1 бібліотекар (0,5 ставки).
Усі 36 педагогічних працівників (100%) мають вищу освіту.
Якісний склад педагогічних працівників закладу:
Спеціалісти – 3 учителів (8%)
ІІ категорія – 4 учителів (11%)
І категорія – 1 учитель (3%)
Вища категорія – 27 учителів (75 %)
Вища категорія, педагогічне звання “Старший вчитель” – 13 учителів (36%)
Вища категорія, педагогічне звання “Вчитель – методист” – 6 учителів (17%).
Отже, 53% педпрацівників мають педагогічні звання.


Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників

Упродовж останніх п’яти років спостерігається стійка тенденція щодо підвищення освітнього рівня педагогічних працівників. Кількість працюючих  педагогічних працівників, які мають вищу кваліфікаційну категорію, зросла з 57% у 2009 році до 75 % у 2016 році.
Середнє педагогічне навантаження вчителів становить 15 год. Станом на        1 червня 2016 з неповним тижневим навантаженням у школі працює 7 учителів.
За умовами прийняття на роботу – 2 сумісників: Коломис Г.Г., Коцур В.Я. та 34 основних працівники. Колектив молодий, прогресивний, ініціативний. Серед педагогічного колективу – лише 1 вчитель-пенсіонер по інвалідності Галушко С.А.
Згідно із штатним розписом, на виконання законів України «Про освіту», «Про охорону праці» в школі розроблено і запроваджено в дію посадові інструкції працівників, якість виконання яких перебуває під постійним контролем дирекції.



Забезпечення обов’язкової середньої освіти

На початок 2015-2016 н.р. на території обслуговування школи проживало 526 дітей шкільного віку, з них – 142 учні навчалися у Рівненській ЗОШ №20.
Усі 526 дітей шкільного віку охоплені навчанням. Педагогічними працівниками школи були звірені списки дітей по загальноосвітніх навчальних закладах, професійно-технічних та вищих навчальних закладах. Усі списки дітей і підлітків шкільного віку з відмітками про те, чи з’явилися учні на навчання і в який навчальний заклад, разом із довідками з місця навчання тих учнів, які здобувають загальну середню освіту у ВНЗ передано в управління освіти Рівненського міськвиконкому.
Дітей, які не навчаються, не виявлено.
Рух учнів у навчальному закладі
Початок 2015 – 2016 навчального року – 359 учнів,
14 класів,
Середня наповнюваність класів  – 25,6.
Прибуло                           – 12 учнів (5 учнів з інших міст)
Вибуло                    – 9 учні (5 – за межі міста;
                                    1 – у вечірню школу м.Рівного
                                      3 – інші школи міста)
На кінець 2015 – 2016 навчального року – 362 учні
Вибуло зі школи              – 21 випускників 11 класу
                                   – 24 випускники 9 класу


2016 – 2017 навчальний рік

Навчатиметься 15 класів
Кількість учнів у школі збільшується, а отже, утверджується позитивний імідж нашої школи.


Створення умов для варіативності навчання

Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріально-технічну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для варіативного навчання.
З метою вироблення у школярів компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови кількість годин української мови у 5 класі збільшено на 0,5 годин, у 11 класі на 1 год.
Для підвищення якості комунікативної та читацької культури школярів кількість годин української літератури у 11 класі збільшено на 1 годину.
З метою поділу класу на групи, у якому менше ніж 28  учнів, кількість годин англійської мови у 4-А класі збільшено на 2 години. Для урахування сучасних вимог життя та формування іншомовної компетенції школярів кількість годин англійської мови у 1-Б класі збільшено на 1 годину.
З метою формування патріотичних та державницьких якостей школярів, посилення інтересу до історичної інформації, кількість годин історії України у 8, 9 класах збільшено на 0,5 годин.
Кількість годин трудового навчання у 9 класі збільшено на 1 годину.
У школі ІІ-ІІІ ступенів здійснювалася допрофільна підготовка та профільне навчання: у 8 класі – поглиблене вивчення української мови, 10,11 класи  навчалися за програмою універсального профілю.
З метою підвищення рівня грамотності учнів було введено факультатив «Синтаксис простого та простого ускладненого речення» для учнів 8 класу (учитель Попович С.С.).
Для формування духовного світу учнів, загальнолюдських цінностей введено факультативний курс «Основи християнської етики» – у початковій школі, учитель Кузьмицька С.А.
З метою прилучення учнів до культурних надбань Рівненщини запроваджено факультатив для учнів 5,9 класів «Історія рідного краю» (учитель Якута Р.А.).
З метою формування національної свідомості майбутніх громадян України, їх світогляду, переконань, ідеалів, любові до українського слова, пісні, обрядів, традицій введено факультативний курс «Українознавство» у 6 класі (учитель Жуковська Л.І.)


Впровадження інноваційних технологій
 як засіб розвитку творчої особистості

Педагогічна ідея – це повітря, в якому
розправляє крила педагогічна творчість.
        Василь Сухомлинський.
    Пріоритетним напрямком освітньої системи України, що підтверджено державними законами та нормативними документами, є доступ до якісної освіти. Тому впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес є одним із найважливіших питань, які сьогодні розглядаються в освіті.
     Саме тому у практику  творчого педагогічного колективу школи активно упроваджуються новітні технології:
 • проектні технології, що забезпечують інтеграцію знань і вмінь із різних видів діяльності;
 • ігрові технології, що формують навички розв’язувати творчі завдання на основі вибору альтернативних варіантів;
• інформаційно-комунікаційні технології.
    Апробація та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес є вимогою сьогодення. Діяльність нашої школи побудована так, щоб кожен учитель міг найбільш повно розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук. Саме тому педагоги   впроваджують такі педагогічні інновації:
 • технологія розвивального навчання;
 • інтерактивні методики (робота в групах, метод проектів, «розумовий штурм», «ажурна пилка», «кейс-метод», «акваріум», рольові та ділові ігри, «велике коло», «шкала думок», «бесіда за Сократом», «асоціативний кущ», «відкритий мікрофон», групова дискусія, взаємне навчання);
• технологія проблемного навчання;
• акмеприйоми;
• ейдетика та акмеологічні стратегії творчого;
• кооперативна форма навчання.
      Найважливішим в організації роботи з творчими дітьми було створення загального «поля креативності», яке сприяло розвитку творчих здібностей учнів.
      Результатами такої  роботи стали досягнення учнів  під час олімпіад, конкурсів, змагань, участь в роботі МАН.



Організовано різні форми позаурочної навчально-виховної роботи

Упродовж  2015-2016 навчального року діяло 7  гуртків:
·         Вокально-хорова студія «Мелодія» (керівник Кудріна Оксана Федорівна);
·         Військово-патріотичний гурток «Школа безпеки» (керівник Коцур Володимир Ярославович);
·         Гурток  з польської мови та культури  (керівник Ільків Вікторія Володимирівна);
·         Гурток моделювання іграшок-сувенірів «Ізостудія» (керівник Бухонська Тамара Євгенівна);
·         Гурток «Юні туристи- краєзнавці» (керівник Онопрійчук Марина Олександрівна);
·         Європейський клуб «Гроно» (керівник Гречковська Наталія Борисівна);
·         Гурток «Футбол»  (керівник Герасимчук Сергій Сергійович).



Результативність роботи з обдарованими та здібними учнями
        

Усяка школа славна не числом,
а славою своїх учнів
М.Пирогов
Олімпіади

№ з/п
Олімпіади
Прізвище, ім'я учня
Місце
Хто підготував
1.         
ІІ етап (міський) Всеукраїнської олімпіади з трудового навчання (дівчата)
Кулієва Еміна
(8 клас)

І
Бухонська Тамара Євгенівна
2.         
Міський конкурс «Європейська олімпіада»
Маліновська Ірина (9 клас)
І
Гречковська Наталія Борисівна
3.         
ІІ етап (міський) Всеукраїнської олімпіади з математики
Гайдаєнко Діана (10 клас)
ІІ
Моторнюк Оксана Юріївна
4.         
ІІ етап (міський) Всеукраїнської олімпіади з біології
Міськова Божена
(8 клас)
ІІ
Архипчук Людмила Анатоліївна
5.         
ІІ етап міської олімпіади «Юне обдарування» з математики
Сень Іван (4-А клас)
ІІ
Жуковська Ніна Пантелеймонівна
6.         
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства
Маліновська Ірина (9 клас)
ІІ
Якута Руслана Андріївна
7.         
ІІ етап (міський) Всеукраїнської олімпіади з екології
Юхимчук Карина
(10 клас)
ІІ
Архипчук Людмила Анатоліївна
8.         
Міський етап ІХ Всеукраїнської  олімпіади
«Юні знавці Біблії»
Петровський Ілля (4-А клас)
Стецюк Ілля
(7 клас) 
ІІ

ІІІ
Жуковська Ніна Пантелеймонівна,
Кузьмицька Світлана Антонівна
9.         
ІІ етап міської олімпіади «Крок» з математики
Сабанюк Ілля
(5 клас)
ІІІ
Юрко Ольга Романівна
10.     
ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови
Маліновська Ірина (9 клас)
ІІІ
Попович Світлана Степанівна
11.     
Міська олімпіада «Юні знавці англійської мови»
Сень Іван (4-А клас)
ІІІ
Ліщинська Олена Володимирівна,
Косарєва Наталія Петрівна
12.     
ІІ етап (міський) Всеукраїнської олімпіади з хімії
Дубина Ольга    (7 клас)
ІІІ
Москалик Роман Андрійович


Мала академія наук

№ з/п
Конкурси
Прізвище, ім'я учня
Місце
Хто підготував
1.
ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Українська мова»)
Маліновська Ірина (9 клас)

ІІ
Попович Світлана Степанівна
   2.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Українська мова»)
Маліновська Ірина (9 клас)

ІІ
Попович Світлана Степанівна
3.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Лісознавство»)
Ражик Богдан    (9 клас)

ІІ
Архипчук Людмила Анатоліївна
4.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Екологія»)
Юхимчук Карина             (10 клас)
ІІ
Архипчук Людмила Анатоліївна
5.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Прикладна математика»)
Гайдаєнко Діана (10 клас)

ІІ
Моторнюк Оксана Юріївна

6.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Математичне моделювання»)
Гайдаєнко Діана (10 клас)
ІІІ
Моторнюк Оксана Юріївна
7.
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН (секція «Англійська мова»)
Маліновська Ірина (9 клас)
ІІІ
Гречковська Наталія Борисівна



Конкурси


№ з/п
Конкурси
Прізвище, ім'я учня
Місце
Хто підготував
1.
ІІ етап XVI Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
Юхичук Карина (10 клас)
Маліновська Ірина (9 клас)
Шевчук Віталій (7 клас)
Буткевич Гліб (3-А клас)
Лауреати
Сукач Ніна Іванівна,
Попович Світлана Степанівна,
Коломис Галина Григорівна,
Кузнєцова Світлана Іванівна
2.
II етап XV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої» (номінація «Декоративно-прикладне мистецтво»)
Фаєвська Аліна (9 клас)

І


Бухонська Тамара Євгеніївна


3.
II етап XV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої» (номінація «Література»)
Маліновська Ірина (9 клас)
ІІ
Попович Світлана Степанівна
4.
II етап XV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої» (номінація «Література»)
Яковчук Ліана   (10 клас)
ІІ
Сукач Ніна Іванівна
5
II етап XV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об'єднаймося ж, брати мої» (номінація «Образотворче мистецтво»)
Літвінчук Неоніла (11 клас)             
ІІІ
Брежицька Галина Федосіївна
6
Міський конкурс презентацій
«The plase I love the most»
Ушарук Вікторія (8 клас)
І
Косарєва Наталія Петрівна,
Ліщинська Олена Володимирівна
7
Міська виставка-конкурс декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край!»
(розділ «Ізонитка» ІІ категорія)
Фаєвська Аліна (9 клас)
І
Бухонська Тамара Євгеніївна
8
Міський конкурс "Юна вишивальниця" (номінація «Техніка занизування»)
Кулієва Еміна
 (8 клас)
І
Бухонська Тамара Євгеніївна
9
Загальноміський конкурс годівничок «Годівничка для синички» (номінація «Тато, мама і я – екологічна сім’я!»)
Дацюк Роман 
 (2 клас)
І
Лащук Алла Андріївна
10
Міська виставка-конкурс з початкового технічного моделювання
(номінація «Сувеніри та м’які іграшки»)
Якобчук Анастасія       
 (4-А клас)
І
Бухонська Тамара Євгеніївна
11
Міський конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей»
Гуськова Аліна (1-Б клас)
І
Домбовецька Інна Григорівна
12
Міський конкурс-огляду військово-патріотичної пісні та строю «Червона калина - 2015»

Фаєвська Аліна
Горбачук Наталія
Баланчик Анастасія
Самков Павло
Назарова Анна
Юхимчук Карина
Човпило Станіслав
Карпюк Юлія
Прокопюк Вікторія
Розсоха Ольга
Касьян Стефанія
Низова Софія
Яковчук Ліана
Гайдаєнко Діана
Остапова Ірина
Семенович Олена
ІІ
Коцур Володимир Ярославович
13.   
Конкурс читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській”
Кустов Владислав (2 клас),
Прокопюк Вікторія (11 клас)
ІІ





 Попович Світлана Степанівна

14.   
Конкурс читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській”
Петровський Ілля (4-А клас)
ІІ


Жуковська Ніна Пантелеймонівна
15.   
Загальноміський конкурс екологічного малюнку «Намалюю світ тварин»
Луцько Іванна (3-Б клас)
ІІ
Брежицька Галина Федосіївна

16.   
Загальноміський конкурс екологічного малюнку «Намалюю світ тварин»
Степанович Ліза (4-А клас)
ІІ
Брежицька Галина Федосіївна

17.   
ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнка «Україна – європейська держава»
Дубина Ольга   (7 клас)


ІІ



Брежицька Галина Федосіївна
18.   
Загальноміський конкурс есе «Ukraine is in Europe»
Маліновська Ірина (9 клас)
ІІ
Гречковська Наталія Борисівна
19.   
Конкурс селфі «English in my life»
Міськова Божена (8 клас)
Шепета Анна (8 клас)
Біссерова Юліана (8 клас)
ІІ
Гречковська Наталія Борисівна,
Ільків Вікторія Володимирівна
20.   
Загальноміський фестиваль – конкурс інсценівок англійською мовою «Fairy tales»


Максимчук Ірина (4-А клас),
Сень Іван (4-А клас),
Букса Владислав (4-А клас),
Білецька Яна (4-А клас),
Зайчук Дарина (4-А клас),
Голишко Арсен (3 клас),
Білоус Аня (3 клас),
Бондарець Нестор (3 клас)


ІІ
Косарєва Наталія Петрівна,
Ліщинська Олена Володимирівна


21.   
Міський конкурс «Юні екскурсоводи-краєзнавці»

Онопрійчук Владислав (7 клас)
ІІ


Онопрійчук Марина Олександрівна
22.   
Міський конкурс «Друге життя побутових відходів», креативний підхід до пропагування охорони навколишнього середовища та енергозбереження
Комар Дарина
(2 клас)


ІІ
Лащук Алла Андріївна



23.   
Міський огляд-конкурс читців-гумористів (номінація «Гумористичні ансамблі»)

Заремба Тарас
(6 клас),
Іваніна Олександра
 (6 клас),
Хвилюк Ілля
(6 клас)
ІІ
Гапончук Зінаїда Володимирівна,
Сидорук Захар Олександрович
24.   
ІІ етап Всеукраїнського конкурсу
колективів екологічної просвіти
«Земля - наш спільний дім»
Тарасюк Анна (10 клас),
Касьян Стефанія (10 клас),
Низова Софія (10 клас),
Гайдаєнко Діана (10 клас),
Веремчук Олена (10 клас),
Яковчук Ліана (10 клас)
ІІ
Ліщинська Олена Володимирівна
25.   
Конкурс читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській”
Юхимчук Карина (10 клас)
ІІІ
Сукач Ніна Іванівна
26.   
Конкурс читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській”
Нестеренко Леся (8 клас)
ІІІ
Попович Світлана Степанівна
27.   
Обласний конкурс «Перло многоцінне» (номінація «Поезія молодших школярів»)

Ушарук Вікторія
(8 клас)
ІІІ
Попович Світлана Степанівна
28.   
Міський фестиваль шкільних європейських клубів «Англійська мова об’єднує світ»
Шкільний європейський клуб «Гроно»
ІІІ
Гречковська Наталія Борисівна
29.   
Міський конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей»
Шилан Дмитро (1-А клас)
ІІІ
Домбовецька Інна Григорівна
30.   
Міський фестиваль-конкурс шкільних драматичних театральних гуртків (молодша вікова категорія)
Чорна Валерія (2 клас)
Білоус Анна (3-А клас)
Бачинський Євген (3-А клас)
Гончарук Анна (3-А клас)
Гузич Світлана (2 клас)
Слобода Яна (3-Б клас)
Гісматуліна Олександра (3-Б клас)
Сень Іван (4-А клас)
Петровський Ілля (4-А клас)
Лук’янчук Вікторія (2 клас)
ІІІ
Кондратюк Галина Анатоліївна
31.   
Загальноміський конкурс годівничок «Годівничка для синички» (номінація «умілі руки – практичний результат»)
Хилюк Ілля (6 клас)
ІІІ
Киричук Михайло Юхимович
32.   
Міський заоч­ний конкурс фоторобіт серед учнівської молоді «Моя Україно!» (номінація «Пейзаж»)


Кустов Владислав
(2 клас)
ІІІ





Лащук Алла Андріївна
33.   
Міський фестиваль-конкурс української естрадної та авторської пісні «Веселий вулик» (номінація «Авторська пісня»)
Гайдаєнко Діана (10 клас),
Яковчук Ліана (10 клас)
ІІІ
Кудріна Оксана Федорівна






Результативність навчальної діяльності

На початок 2015-2016 навчального року у школі навчалося 359 учнів у 14 класах, середня наповнюваність 25,6. Упродовж навчального року прибуло до школи – 12 учнів, вибуло – 9. На кінець 2015-2016 навчального року налічувалося 362 учні.
Навчальний рік із 362 учнів 39 учнів 1-х класів оцінювалися вербально, 17 учнів закінчили із високим рівнем навчальних досягнень (5%), 105 – із достатнім (33%), 160 – із середнім (49%), 41 учень (13%) – із початковим рівнем навчальних досягнень. На кінець навчального року 15 учнів школи нагороджено Похвальними листами за високі досягнення у навчанні. Учениця Маліновська Ірина (9 клас) отримала свідоцтво з відзнакою. 7 учнів (43% усіх учнів 11 класу) нагороджено Грамотами за високі досягнення у вивченні окремих предметів.
Протягом навчального року відбулося суттєве оновлення змісту та форм навчання учнів 1-7 класів. У цих класах з 1 вересня навчання було організовано відповідно до вимог нового Державного стандарту освіти. 1-А клас навчався за науково-педагогічним проектом «Інтелект України».
Результати ДПА за курс початкової освіти у 4 класі свідчать про достатній рівень організації навчального процесу у школі першого ступеня: високий рівень склав – 17%, достатній – 38% (високий та достатній  -  55%), середній – 30%, початковий – 15%. Учителі початкової ланки забезпечили формування необхідних навичок та предметних компетентностей школярів.
Випускники основної школи (9 клас) також успішно склали ДПА.
Середній бал у 9 класі за державну підсумкову атестацію вищий, ніж річний, з усіх предметів. Найвищий середній бал з історії України (6,9 – учитель Якута Р.А.), а найнижчий – з математики (4,5 – учитель Моторнюк О.Ю.). При складанні ДПА 7% учнів 9 класу отримали бали високого рівня; 38% учнів – достатнього рівня (високий та достатній рівень – 45%);   37% учнів  – середнього рівня; 18% учнів 9 класу отримали бали початкового рівня. 3 учні (українська мова), 8 учнів (математика) та 2 учнів (історія України) виявили знання на початковому рівні.
Середній бал за ДПА учнів 11 класу з математики, англійської мови вищий, ніж річний, однак з української мови та історії України нижчий порівняно із із річними балами (учитель Попович С.С., Якута Р.А.). Найвищий середній бал у поточному році за державну підсумкову атестацію з математики  (8), учитель Моторнюк О.Ю.
Результативність державної підсумкової атестації учнів 11 класу:               2 учнів (4%) – високий рівень; 25 учнів (44%) – достатній; 30 учнів (52%) – середній.
Учні 11 класу не мають оцінок початкового рівня з жодного з предметів, які винесені на ДПА. Високий та достатній рівні складають 48%, що вказує на достатній рівень навченості учнів старшої школи.
Рівень навченості випускників школи найкраще виявляє ЗНО.


Зовнішнє незалежне оцінювання – 2016

Починаючи з листопада 2015 року у Рівненській ЗОШ №20 було проведено ряд заходів: батьківські збори, громадські слухання, учнівські збори, наради вчителів, розміщувалась інформація на стенді «ЗНО – 2015» та на сайті школи, де надавалась  інформація учням, батькам, вчителям щодо реєстрації та проведення процедури  ЗНО – 2016.
Упродовж навчального року випускники закладу мали доступ до інтернет-проекту Українського центру підготовки абітурієнтів, який дозволяв учням перевірити рівень знань з окремих предметів та краще підготуватись до здачі ЗНО. З метою покращення навчально-виховної роботи  та підвищення  рівня підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання у 2015-2016 навчальному році адміністрацією закладу було виділено 3 годин варіативної складової для підготовки учнів до ЗНО: з української мови та літератури, історії України, математики.
Щоб ознайомитися із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, навчитись ефективно розподіляти час, ознайомитись із стандартизованими тестами, у квітні поточного року 15 учнів (71%) 11 класу закладу пройшли пробне тестування, що на 25% більше, ніж у 2015 році.
У 2015-2016 н.р. 1 випускник (5% усіх учнів 11 класу) не був зареєстрований у Львівському регіональному центрі оцінювання якості освіти для проходження ЗНО за станом здоров’я, а всі інші (20 учнів) проходили тестування з таких предметів:
- з української мови та літератури – 20 учні (100%);
- з математики – 6 (30%);
- з історії України – 17 (63%);
- з біології – 6 (30%);
- з хімії – 1 (5%);
- англійської мови – 6 (30%);
- з фізики – 2 (10%);
- з географії – 14 (20%);
- з російської мови та літератури – 1(5%).
У 2015-2016 н.р. правила проведення ЗНО – 2016 відрізнялися від попередніх років. Українську мову та літературу вибирали усі учні, цей предмет був обов’язковим – ДПА у формі ЗНО, історія України та математики були ДПА на вибір форми ЗНО. Серед інших предметів учні нашої школи найчастіше обирають для складання біологію, математику, англійську мову, найменше російську мову, літературу та хімію.
За результатами Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти щодо складання тесту з української мови та літератури, який був ДПА, виявлено наступне: 2 учнів (11%) отримали бали високого рівня, 7 учнів (34%) – достатнього рівня, 10 учнів (52%) – середнього рівня. Початкового рівня знань учні не показали (учитель Попович С.С.)
Математику складало як ДПА – 2 учнів, вони показали результати достатнього рівня (100% - учитель Моторнюк О.Ю.), історію України склали як ДПА – 17 учнів, результати такі: 7 учнів (37%) отримали бали достатнього рівня, 10 учнів ( %) – середнього рівня, учитель Якута Р.А.


Покращення матеріальної бази у 2015-2016 н.р.
у порівнянні з минулим  2014-2015 н.р.
 (шкільні меблі, вікна, двері, комп’ютерна техніка, оргтехніка тощо)

№ з/п
Найменування
Вартість
Примітка
1.                   
Капітальний ремонт Кабінету інформаційних технологій (каб.№30)
16.686
Батьківські внески
2.                   
Меблі (стіл демонстраційний,шафа, стіл-помічник)  (каб. №30)
4.200
Батьківські внески
3.                   
Полотно дверне
365
Батьківські внески
4.                   
Жалюзі (каб.30)
5.500
Батьківські внески
5.                   
Світильники каб. 3, 26, 30
6.040
Батьківські внески
6.                   
Шкафчики для одягу дітей (каб№3)
3.300
Батьківські внески
7.                   
Ноутбук Lenovo (каб.№4)
5.654
Батьківські внески
8.                   
Ноутбук Lenovo (каб.№17) 
5.126
Батьківські внески
9.                   
Ноутбук НР (каб.№26)
Закрито кредит
Батьківські внески
10.               
Телевізор плазмовий плоскопанельний (каб. №28)
Закрито кредит
Батьківські внески
11.               
Телевізор плазмовий плоскопанельний (каб. №31)
9300
Батьківські внески
12.               
Брошурувальник
1.098
Батьківські внески
13.               
Гардини шифонові у коридор (І поверх)
6.500
Батьківські внески
14.               
Холодильник (б/в)
500
Батьківські внески
15.               
Двері двохстворчасті дерев’яні (2 шт.) – каб. 7,10
7.000
Батьківські внески
16.               
Комплект парт і стільців (каб.28)
14.400
  Бюджетні    кошти
17.               
Поточний ремонт прилеглої території (асфальт)
89.855
Бюджетні  кошти
18.               
Набір лабораторний «Електрика і магнетизм»  (каб.30)
6.084
Бюджетні  кошти
19.               
Лабораторні комплекти «Молекулярна фізика і термодинаміка (2 шт.) (каб 30)
8.823
Бюджетні кошти
20.               
Заміна засувки мережі холодного водопостачання
7.829
Бюджетні    кошти


оціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я учнів
 та педагогічних працівників

Адміністрація здійснює соціальний захист працівників відповідно до Кодексу Законів про працю України та Колективного договору між адміністрацією Рівненської ЗОШ №20 і профспілковим комітетом на 2014-2018 роки.
Надано матеріальну допомогу із профспілкового  фонду закладу зумовлену причинами:
-                     похованням рідних 4-х працівників (Кузьмицькій С.А., Гречковській Н.Б., Тимощук І.М., Киричуку М.Ю.);
-                     захворюванням (Домбовецькій І.Г.);
-                     проходженням обстеження на мамографі 4-х працівників (Жуковській Н.П., Моторнюк О.Ю., Бондарчук О.Ф., Гапончук З.В.).
Призначалась допомога працівникам у звязку з тимчасовою втратою працездатності ( 35 листків непрацездатності).
Всім працівникам надано щорічну основну відпустку.
Здійснено інспектування матеріально-побутових умов проживання учнів різного віку (8 сімей).
Оздоровлено в ДСОК «Електронік-Рівне» 9 учнів закладу.



Організація харчування

Пільговим харчуванням упродовж 2015-2016 навчального року було охоплено:
·         166  учнів 1-4 класів ( І семестр );
·         17 дітей, позбавлених батьківського піклування;
·         11 дітей з малозабезпечених сімей;
·         24 дитини, батьки яких є учасниками АТО.
За батьківські кошти охоплено гарячим харчуванням: 162 учні  , з них 50 учнів ГПД.


Організація медичного обслуговування учнів
і педагогічних працівників

         Кількість дітей: 359
         Підлягало огляду: 359
         Оглянуто: 359
         Виявлено патології: 95
         Вперше виявлено: 30
         Всього на “Дитячому” обліку перебувають: 48
         Вперше взято на “Дитячий” облік: 26
         Фізкультурні групи: основна (241), підготовча (65), спеціальна (43)
         Звільнено: 9 
         Проліковано стаціонарно: 23
         Проліковано амбулаторно: 352
Щеплення
         Реакція Манту - 250
         Поліміеліт - 47
         КПК - 32



Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із головних. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем. Наказом по школі призначений відповідальний за організацію роботи з охорони праці (заступник директора з навчально-виховної роботи Моторнюк О.Ю.), реалізовано основні заплановані  заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул, святкових днів проведено інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно проводилися цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями.
У закладі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці.
Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.
За 2015-2016 навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
Перед початком навчального року в кабінеті підвищеної небезпеки комісією поновлено акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.
При сприянні Піклувальної ради школи систематично поновлюєються дезинфікуючі та миючі засоби.



Стан дитячого травматизму

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору, заслухано на нараді всього колективу школи.
У школі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання, розроблено низку заходів щодо попередження травматизму серед учнів, проведено відповідну роботу з учителями.
У 2015-2016 навчальному році зафіксовано 2 випадки дитячого травматизму: з учнем 11 класу та ученицею 5 класу Мерхіль Марією


Надання соціальної підтримки та допомога дітям, позбавленим батьківського  піклування, дітям із малозабезпечених сімей, дітям , батьки яких є учасниками АТО
У квітні-травні 2016 року проходив двомісячник «Співучасть у долі дитини», у рамках якого проведено:
1. Акція «Не будь байдужим!» (надано посильну допомогу учню Рівненської ЗОШ №4 Хаку Станіславу, діагноз лімфогранулематоз): 700 грн..
2. Акція «Допоможемо Максиму» (надано посильну допомогу учню Рівненської ЗОШ №20 Гаврилюку Максиму, діагноз – гострий лімфобластний лейкоз): 26 472 грн.
3. Акція «Замість букета вчителю - допоможи  Гаврилюку Максиму»: 3 000 грн.
4. Загальноміський благодійний марафон «Максе, живи!»: 3 434 грн.
5. Участь у благодійному марафоні «З вірою у майбутнє» (ПДМ): 200грн.
6. Акція «Писанковий дивокрай»  (надано посильну допомогу вихованцям Центру ранньої педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей з особливими потребами «Пагінець»): 500 грн.
7. Участь у благодійному «Великодньому експресі» (надано посильну допомогу дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, дітям, батьки яких є учасниками АТО): 2 100 грн.
8. Участь у загальноміському  благодійному Великодньому святі (надано посильну допомогу дітям-переселенцям зі Сходу): 200 грн.
         9. Загальношкільна акція  «Допоможемо воїнам АТО» (організовано збір коштів,  теплих речей, продуктів харчування): 5 000 грн.
Всього зібрано у період Двомісячника  41 606 грн.
До квітня у 2015-2016 н.р. надано допомогу дітям пільгових категорій та ветеранам війни на суму 1880 гри.
Усього  упродовж 2015-2016 навчального року зібрано коштів:   42486 грн



Моральне та матеріальне стимулювання  учнів і педагогічних працівників, організація їх відпочинку та оздоровлення
Під час загальношкільного свята «Олімп успіху -2016» за підсумками олімпіад, МАН, загальноміських конкурсів грамотами нагороджено 76 учнів школи.
«Учнем року» визнано школярів:
початкова школа – Сень Іван;
середня школа – Маліновська Ірина.
Стипендіатом  міського голови була вчитель біології Архипчук Людмила Анатолівна.
З 30.05.2016 р. по 16.06.2016 р. впродовж 14 робочих днів у пришкільному таборі з денним перебуванням «Вулик» відпочивало 90 учнів школи.
Станом на 10.08.2016 року відпочинком та оздоровленням охоплено 113 учнів (32%).


Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень
Упродовж 2015-2016 н. р. в навчальному закладі успішно реалізовано заходи щодо профілактики правопорушень серед учнів школи.
На  внутрішньошкільному обліку знаходяться 3 учні. З даними учнями проводиться постійна індивідуальна робота із залученням Психологічної служби, представників Кримінальної поліції ( оперуповноваженого КПСН Троцька О.О.)та Служби у справах дітей ( інспектор Мазанович Н.П.). Разом із батьками учнів запрошували на засідання Ради профілактики.
До кінця навчального року поведінка школярів , які стоять на обліку , значно покращилась.
У 2015-2016н.р. налагоджено профілактичну роботу з неблагополучними сім’ями, а також розроблено механізм екстреного реагування на факти бездоглядності дітей з метою  недопущення їх втягування у злочинну діяльність.
Практичний психолог  школи Брежицька Г.Ф. організувала  роботу з дітьми «групи ризику»,  було обстежено умови проживання дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги, сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей , батьки яких є учасниками АТО. Поновлено банк даних таких сімей, надано консультативну допомогу класним керівникам з питань роботи з сім’ями, в яких батьки неналежно виконують свої обов’язки щодо виховання дітей.
 Питання правовиховної роботи розглядалось:
-         на загальношкільних батьківських зборах ( протокол № 2 від 15.12.2015 року, протокол № 3 від 22.02.2016 року);
-         засіданнях старостату ( щопонеділка);
-         засіданнях Ради профілактики ( щомісяця);
-         засіданнях Просвітницького центру ( січень 2015р.);
-         корекційних заняттях Психологічної служби.
       Роботу узагальнено:
-                    у наказах по школі №499 від 14.12.2015 року «Про підсумки проведення Тижня правових знань», №51 від 15.02.2016 року «Про підсумки проведення Тижня здоров’я»), №491  від 03.12.2015 року «Про підсумки проведення Декадника превентивного виховання»,  №201 від 27.05.2016 року «Про проведені заходи  щодо  профілактики правопорушень серед учнів школи у 2015-2016 навчальному році»,   № 508  від 22.12.2015 року «Про підсумки контролю за відвідування учнями школи у І семестрі 2015-2016 навчального року»,  №211 від 27.05.2016 кроку «Про відвідування уроків учнями школи у ІІ семестрі та підсумки контролю за відвідуванням у 2015-2016 навчальному році»;
- нараді при директору ( протокол №3 від 31.10.2015 року, протокол №8 від 02.03.2016 року).
         Аналіз стану злочинності та правопорушень серед учнів школи та роботи, спрямованої на профілактику злочинності, попередження насильства серед учнівської молоді та захист її від будь - яких форм фізичного та психічного насильства дає підставу стверджувати, що у навчальному закладі ведеться ціленаправлена  та результативна робота з учнями, які систематично пропускають навчальні заняття без поважних причин, порушують дисципліну в школі. Повідомлень про скоєння учнями школи злочинів та правопорушень не надходило.



Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю школи

Утверджуючи імідж сучасного навчального закладу, учнівсько-вчительсько-батьківський колектив Рівненської ЗОШ №20 продовжує успішно реалізовувати модель державно-громадського управління.
У закладі забезпечено дієвість державно-громадського управління. За участі батьківської громадськості моделюється креативне  освітнє середовище.
Педпрацівники та громадськість упродовж навчального року систематично залучалися до управління діяльністю школи.
Дієво працювали:
Рада школи (Голова Брежицька Г.Ф.),
Батьківська рада (Голова Ткачук Т.М.),
Піклувальна рада (Голова Кухарчук І.М.),
батьківські комітети у класних колективах.

Загальношкільні проекти за участю батьківської громадськості

з/п
Назва проекгу
Дата проведення
Де висвітлено
1
Всеукраїнський день Миру
21.09
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
2
Дні сталої енергії
16.09-19.09
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
3
 Загальношкільна акція «Захисникам України присвячується…»
12.10
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
4
День учнівського самоврядування
02.10
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
5
Благодійна акція «Допомога військовим, які перебувають в зоні АТО»
10.10
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
6
День толерантності
16.10
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
7
Акція «Моє майбутнє без СНІДу»
01.12
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
8
День родинного самоврядування
16.12
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
9
Родинно-шкільна акція «Допоможемо воїнам АТО»
01.12.-23.12
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
10

День народження книги
15.12
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
11
Акція «Милосердя починається з власної душі»
29.04
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
12
Загальношкільний проект «Моя школа!», «Моє місто!», «Моя Україна!»
04.04-22.04
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
13
Акція «Екологічний бумеранг»
01.04-29.04
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти
14
День пам’яті та примирення
06.05
Сайт школи, надіслано на сайт управління освіти

За сприяння у висвітленні заходів школи на сайті управління освіти, на сайті школи щира подяка координатору Косарєвій Н.П., заступнику директора та учителю Москалику Р.А.




Заходи за участю громадських організацій та інших представників громади міста
Назва  організації
Захід, в якому взяли участь
Дата проведення
Примітка
Благодійний фонд «Щаслива лапа»
Інтерактивне заняття «Біетика»
(для учнів 3-9 класів)
 Жовтень 2015
Надіслано на сайт управління освіти
Служба у справах дітей
Години превентивного виховання
(для учнів 4-9 класів)
 Листопад 2015
Висвітлено на шкільному сайті, надіслано на сайт управління освіти
Громадська організація «Кримська діаспора Рівненщини»
Година спілкування «Права і обов’язки»
(для учнів 10-11 класів)
Грудень 2015
Висвітлено на шкільному сайті, надіслано на сайт управління освіти
Червоний хрест
Лекція «особиста гігієна»
(для учнів 8 класу )
Березень 2016
Надіслано на сайт управління освіти
Міська ДАІ
Бесіда «Твоя безпека – це твоя уважність»
 (для учнів 7-8 класів).
Круглий стіл «Твоє життя – у твоїх руках»
(для учнів 10-11 класів).

Травень 2016
Висвітлено на шкільному сайті, надіслано на сайт управління освіти



Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою та піклувальною радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування

Дирекція  уважно реагувала на всі зауваження та пропозиції державно-громадського управління. Запити на усі звернення громадян задоволені.




Траєкторії розвитку навчального закладу
на 2016-2017 навчальний рік

Головний учительський внесок у складних реаліях сьогодення – давати учням якісну освіту в комфортних умовах навчального закладу.
До вироблення основних засад освітньої політики та управління нашою школою обов’язково залучається батьківська громадськість.
Орієнтиром роботи у наступному навчальному році є результати моніторингу батьківської громадськості.
Результати моніторингу на кінець 2015-2016 н.р. додаються (таблиця 1, 2).


Пропозиції
батьківської громадськості
щодо удосконалення навчально-виховної роботи
у Рівненській ЗОШ №20
Клас
Порушені питання
К-сть
Наслідки вирішення
1-А
1. Все задовольняє.
2. Збільшити фінансування.
3. Не відповів.
7
3
1

1-Б
1. Поглиблене вивчення англійської мови.
2. Більше гуртків для учнів початкових класів.
3. Краще харчування, домашня випічка.


2
1.               1.Збільшити к-сть гуртків у школі.
2.               2.Все влаштовує.


3-А
1. Більше уваги приділити вдосконаленню роботи шкільної їдальні, переглянути меню.
2. Поремонтувати шкільний спортивний майданчик.
3. Покращити уроки з англ.. мови.
4. Бажаю, щоб самі пекли булочки.
5. Спортивні секції.


3-Б
1. Спортивний майданчик.
2. Полегшити навчальну програму.
3. Збільшити гуртки (урізноманітніти).
4. Покращити харчування.


4-А
1. Більше екскурсій, гуртків, спортивних секцій, уроків англійської мови.
2. Залучення дітей до суспільно-корисної справи.


4-Б
1. Урізноманітнити їжу в шкільній їдальні.
2. Більше гуртків для дітей початкових класів.


5
1.Організувати такі гуртки: театральний, хореографії, шахів, туристичний, бойових мистецтв, англійської мови.
2.Додати години англійської мови, поділити на групи клас.
3.Ставити уроки парами.


6
1.Залучати дітей до праці на пришкільних ділянках. 2.Вимогливіше ставлення до поведінки учнів.


7
1.Покращити роботу їдальні.


8
1.Більше і частіше проводити спортивні гуртки.
2. Зменшити тижневе навантаження на дитину поч. школа – мак. 5 уроків, середня школа – мак. 6 уроків.
3. менше батьківських зборів.
4.Більше звертати уваги на конкурси.
5.Привести їдальню в порядок та більш контролювати харчування дітей.
6.Використовувати мікрофони при виступах у позашкільних заходах.
7.У їдальні заборонити використовувати до піци та гарячих бутербродів  майонез (бо майонез не можна піддавати термовій обробці).


9
1.Заборонити рішення батьківського комітету школи користуватись мобільними телефонами.
2.Батьківські збори проводити у різні дні тижня.
3.Обовязково ввести спортивні секції для дівчат і хлопців.
4.Все влаштовує, все добре, викладачі вдосконалюються, ініціативні.


10
1.Налаштувати роботу їдальні.


11
1.Прекрасний педагогічний колектив.
2. Мотивувати до навчання .
3. Пропозицій не маю.
2
1
12




Шановна спільното!

Рівненська ЗОШ №20 вписує свою колоритну сторінку у розвиток освітнього простору нашого міста. Імідж школи з року в рік зростає, про це свідчить зростання кількості учнів:

Навчальний рік
Кількість учнів на початок навчального року
2012-2013
314
2013-2014
335
2014-2015
357
2015-2016
359
2016-2017
396

Я висловлюю щиру вдячність кожному працівнику школи, кожній родині за взаєморозуміння та активну співпрацю у поступальному розвитку Рівненської ЗОШ №20.


Немає коментарів:

Дописати коментар