Звіт директора
Витяг з протоколу № 1 від 11.06.2015 року загальних зборів педагогічного колективу Рівненської ЗОШ №20 та громадськості
Закінчився 2014-2015 навчальний рік – рік хвилювань, тривог і очікувань миру.
Зусилля дирекції школи та педагогічного колективу за активної підтримки батьків учнів, управління освіти, депутатів, місцевої влади були зосереджені на реалізацію пріоритетних напрямів розвитку освіти, визначених серпневою конференцією педагогічних працівників 2014 року, на подолання наявних проблем, вирішення перспективних завдань.
Наша місія сьогодні – становлення України як Батьківщини вільних і одержимих людей, патріотів країни.
Кажуть, щоб виростити таку Людину, треба давати їй упродовж усіх років навчання у школі щоденно 4 уроки:
Здоров'я,
Любові,
Мудрості,
Праці.
Здоров'я… Воно, можливо, ще не все, але все інше без нього – ніщо!
Любов… В житті все починається з любові, навіть звичайне зело виростає з любові і тепла від сонця. А тим більше діти!
Мудрість – це розум плюс добро.
І, безперечно, праця. Адже навчання – це серйозна і наполеглива праця.
Саме ці орієнтири є визначальними у вихованні учнів Рівненської ЗОШ №20.
Які ж підсумки 2014-2015 навчального року, який став ще одним поступальним кроком для розвитку Рівненської ЗОШ №20.
Про забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти
На початок 2014-2015 навчального року на території обслуговування школи проживало 579 дітей шкільного віку.
Усі 579 дітей шкільного віку охоплені навчанням. Педагогічними працівниками школи біли звірені списки дітей по загальноосвітнім навчальним закладам, професійно-технічним закладам, вищим навчальним закладам. Усі списки дітей і підлітків шкільного віку з відмітками про те, чи з’явилися учні на навчання і в який навчальний заклад, разом із довідками з місця навчання, тих учнів, які здобувають загальну середню освіту У ПТУ та ВНЗ передано в управління освіти Рівненського міськвиконкому. Дітей, які не навчаються, не виявлено.
Створення умов для варіативності навчання
Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріально-технічну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для забезпечення більш глибокого і повного опанування понять, теорій, передбачених стандартом освіти при вивченні української мови, та з метою вироблення у школярів компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови кількість годин української мови у 5 класі збільшено на 1 годину.
З метою поділу класу на групи, у якому менше ніж 28 учнів, кількість годин англійської мови у 4 класі збільшено на 2 години, у 7 класі на 3 години. Кількість годин трудового навчання у 7 класі збільшено на 2 години також з метою поділу класу на групи.
Для урахування сучасних вимог життя та формування іншомовної компетенції школярів кількість годин англійської мови у 1 класі збільшено на 1 годину.
Для забезпечення опанування учнями системи математичних знань і вмінь, які необхідні у повсякденному житті, а також сприяють інтелектуальному розвитку учнів, розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, кількість годин математики у 6 класі збільшено на 1 годину. З метою формування патріотичних та державницьких якостей школярів, посилення інтересу до історичної інформації, кількість годин історії України у 8, 9 класах збільшено на 0,5 годин, у 11 класі на 1 годину.
У школі ІІ-ІІІ ступенів здійснювалася допрофільна підготовка та профільне навчання: у 9 класі – поглиблене вивчення української мови, 10 клас – універсальний профіль, 11 клас – суспільно-гуманітарний напрям, профіль української філології.
З вересня 2014 року функціонував клас (4 клас) з інклюзивною формою навчання.
З метою підвищення рівня грамотності учнів було введено факультатив «Орфографічний практикум» для учнів 10 класу (учитель Попович С.С.). Курс за вибором «Синтаксис складного речення» було організовано для учнів 9 класу (учитель Сукач Н.І.). Учениця 9 класу Юхимчук К. посіла ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови.
Для формування духовного світу учнів, загальнолюдських цінностей введено факультативний курс «Основи християнської етики» – 6 клас, учитель Кузьмицька С.А. З метою прилучення учнів до культурних надбань Рівненщини запроваджено факультатив для учнів 8 класу, 6 класів «Історія рідного краю» (учитель Якута Р.А.).
Введено факультативний курс «Рівняння в курсі алгебри» для учнів 10 класу (учитель Моторнюк О.Ю.).
Для усвідомлення проблем української історії, перебігу історичних подій, про місце кожної особи в подіях історичної епохи запроваджено факультатив «Визначні постаті України» для учнів 10 класу, учитель Якута Р.А.
Для виховання у школярів бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров'я введено факультативний курс для учнів 8 класу «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДУ» (учитель Бурак Р.М.).
Педагоги, проводячи факультативні заняття, ставили за мету розширення знань із предметів, проводили науково-пошукову, дослідницьку роботу, використовували такі форми роботи, як написання та захист рефератів, організація конференцій, зустріч із науковцями тощо.
Для формування етико-психологічної культури старшокласників, адекватних уявлень про міжособистісні стосунки було введено курси за вибором: «Психологія особистості» – 10 клас, «Особистість та міжособистісні відношення» – 11 клас (учитель, практичний психолог Брежицька Г.Ф.)
Учениця 11 класу Кравчук А. стала переможцем (ІІ місце) у конкурсі ессе «Профільний вибір – це осмислений вибір, чи випадковість», який проводила Острозька академія
Постійно удосконалюється забезпечення навчального закладу Інтернетом. Працює Wi-Fi покриття. Сьогодні у школі в переважній більшості кабінетів є доступ до Інтернету.
Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи
Упродовж 2014-2015 навчального року діяли гуртки:
Результативність роботи з обдарованими та здібними учнями
Усяка школа славна не числом,
а славою своїх учнів
М.Пирогов
Кадрове забезпечення
Школа вчителем стоїть!
Упродовж 2014 – 2015 навчального року загальноосвітній навчальний заклад був забезпечений педагогічними кадрами в повному обсязі. Педагоги виконують свої обов’язки сумлінно, вміють зацікавити учнів, проявляють ініціативу, творчість і винахідливість. Кількість працюючих педагогів упродовж п’яти років залишається практично незмінною, що свідчить про такі явища:
Вищу освіту мають 36 педагогів закладу (100%).
Якісний склад педагогічних працівників закладу:
Спеціалісти – 5 учителів (14%)
ІІ категорія – 5 учителів (14%)
І категорія – 0 учителів
Вища категорія – 26 учителів (72 %)
Вища категорія (без звання)– 9 учителів (25%)
Вища категорія, педагогічне звання “Старший вчитель” – 13 учителів (36%)
Вища категорія, педагогічне звання “Вчитель – методист” – 4 учителі (11%)
Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
Упродовж останніх п’яти років спостерігається стійка тенденція щодо підвищення освітнього рівня педагогічних працівників. Кількість працюючих педагогічних працівників, які мають вищу кваліфікаційну категорію, зросла з 57% у 2009 році до 72 % у 2015 році.
Згідно із штатним розписом, на виконання законів України «Про освіту», «Про охорону праці» в школі розроблено і запроваджено в дію посадові інструкції працівників, якість виконання яких перебуває під постійним контролем дирекції. Адміністрація школи періодично проводить моніторинг навчальних досягнень учнів, а також вивчає рейтинг навчальних предметів серед батьків та учнів.
Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям із малозабезпечених сімей
У квітні-травні 2015 року проходив Двомісячник «Співучасть у долі дитини», у рамках якого проведено:
Організація харчування
Пільговим харчуванням упродовж 2014-2015 навчального року було охоплено:
Дотримання пропорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень
Упродовж 2014-2015 навчального року повідомлень про скоєння учнями школи злочинів та правопорушень не надходило.
З учнями проводилась постійна індивідуальна робота із залученням Психологічної служби, представників кримінальної міліції (оперуповноваженого КМ Троцька Олександра Олеговича) та Служби у справах дітей (інспектор Мазанович Наталія Петрівна). Разом з батьками учнів запрошували на засідання Ради профілактики.
Питання правовиховної роботи розглядалось на:
Питання щодо право виховної діяльності розглядалось на засідання методоб’єднанні класних керівників (січень 2015 р.). Окрім того проведено Декадник Превентивного виховання (листопад 2014 р.), Тиждень правових знань (грудень 2014 р.), День батьківського самоврядування, у рамках якого батьки провели години спілкування «Дисципліна. Це добре чи погано?» (грудень 2014 р.). У навчальному закладі діють спецкурси «Психологія особистості» (10 клас), «Особистість та міжособистісні відносини» (11 клас), факультатив за програмою тренінгового курсу «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу».
Проведено масові заходи:
Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із головних. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем. Наказом по школі призначений відповідальний за організацію роботи з охорони праці (заступник директора з навчально-виховної роботи Моторнюк О.Ю.), сплановано заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул, святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У закладі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.
За 2014-2015 навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
Перед початком навчального року в кабінеті підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.
Завідуюча господарством школи Грицюк Г.Б. систематично поновлює дезинфікуючі та миючі засоби.
Стан дитячого травматизму
Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.
У школі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання, розроблено низку заходів щодо попередження травматизму серед учнів, проведено відповідну роботу з учителями.
Результатом цього є те, що у 2014-2015 навчальному році дитячого травматизму у школі не зафіксовано.
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
Придбано та оприбутковано (2014-2015 н.р.)
При сприянні міської влади, начальника управління освіти Харковця В.С. зроблено ремонт фасаду тильної сторони школи (2014 рік). Зроблено поточний ремонт системи каналізації (11 162 гривні, 2015 рік).
Залучення педагогічної та батьківської громадськості школи до управління її діяльністю.
У закладі забезпечено дієвість державно-громадського управління. За участі батьківської громадськості моделюється креативне освітнє середовище.
Упродовж 2014-2015 навчального року до управління діяльністю школи систематично залучалися педпрацівники та батьківська громадськість.
Дієво працювали:
Рада школи (голова Брежицька Г.Ф.)
Батьківська рада (голова Ткачук Т.М.)
Піклувальна рада (голова Кухарчук І.М.)
Щиро дякую всім за співпрацю та взаєморозуміння!
Загальношкільні проекти за участю батьківської громадськості
Заходи за участю громадських організацій та інших представників громади міста
Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров'я учнів та педагогічних працівників.
Збереження та зміцнення здоров'я відбувається через загальношкільні заходи:
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності школи. Реагування керівника на зауваження та пропозиції.
Запити на усі звернення громадян упродовж 2014-2015 навчального року задоволенні.
Шалва Амонашвілі наголосив: «Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок. Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя». Ці слова є і будуть орієнтиром навчально-виховної діяльності педколективу Рівненської ЗОШ №20, який продовжує вписувати свою колоритну сторінку у розвиток освіти міста, області й України.
Зусилля дирекції школи та педагогічного колективу за активної підтримки батьків учнів, управління освіти, депутатів, місцевої влади були зосереджені на реалізацію пріоритетних напрямів розвитку освіти, визначених серпневою конференцією педагогічних працівників 2014 року, на подолання наявних проблем, вирішення перспективних завдань.
Наша місія сьогодні – становлення України як Батьківщини вільних і одержимих людей, патріотів країни.
Кажуть, щоб виростити таку Людину, треба давати їй упродовж усіх років навчання у школі щоденно 4 уроки:
Здоров'я,
Любові,
Мудрості,
Праці.
Здоров'я… Воно, можливо, ще не все, але все інше без нього – ніщо!
Любов… В житті все починається з любові, навіть звичайне зело виростає з любові і тепла від сонця. А тим більше діти!
Мудрість – це розум плюс добро.
І, безперечно, праця. Адже навчання – це серйозна і наполеглива праця.
Саме ці орієнтири є визначальними у вихованні учнів Рівненської ЗОШ №20.
Які ж підсумки 2014-2015 навчального року, який став ще одним поступальним кроком для розвитку Рівненської ЗОШ №20.
Про забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти
На початок 2014-2015 навчального року на території обслуговування школи проживало 579 дітей шкільного віку.
Усі 579 дітей шкільного віку охоплені навчанням. Педагогічними працівниками школи біли звірені списки дітей по загальноосвітнім навчальним закладам, професійно-технічним закладам, вищим навчальним закладам. Усі списки дітей і підлітків шкільного віку з відмітками про те, чи з’явилися учні на навчання і в який навчальний заклад, разом із довідками з місця навчання, тих учнів, які здобувають загальну середню освіту У ПТУ та ВНЗ передано в управління освіти Рівненського міськвиконкому. Дітей, які не навчаються, не виявлено.
Створення умов для варіативності навчання
Враховуючи потреби учнів, кадрові можливості, матеріально-технічну базу школи, перспективу здобуття подальшої освіти випускниками школи, в закладі створені умови для забезпечення більш глибокого і повного опанування понять, теорій, передбачених стандартом освіти при вивченні української мови, та з метою вироблення у школярів компетенцій комунікативно виправдано користуватися засобами мови кількість годин української мови у 5 класі збільшено на 1 годину.
З метою поділу класу на групи, у якому менше ніж 28 учнів, кількість годин англійської мови у 4 класі збільшено на 2 години, у 7 класі на 3 години. Кількість годин трудового навчання у 7 класі збільшено на 2 години також з метою поділу класу на групи.
Для урахування сучасних вимог життя та формування іншомовної компетенції школярів кількість годин англійської мови у 1 класі збільшено на 1 годину.
Для забезпечення опанування учнями системи математичних знань і вмінь, які необхідні у повсякденному житті, а також сприяють інтелектуальному розвитку учнів, розвитку логічного мислення, пам’яті, уваги, кількість годин математики у 6 класі збільшено на 1 годину. З метою формування патріотичних та державницьких якостей школярів, посилення інтересу до історичної інформації, кількість годин історії України у 8, 9 класах збільшено на 0,5 годин, у 11 класі на 1 годину.
У школі ІІ-ІІІ ступенів здійснювалася допрофільна підготовка та профільне навчання: у 9 класі – поглиблене вивчення української мови, 10 клас – універсальний профіль, 11 клас – суспільно-гуманітарний напрям, профіль української філології.
З вересня 2014 року функціонував клас (4 клас) з інклюзивною формою навчання.
З метою підвищення рівня грамотності учнів було введено факультатив «Орфографічний практикум» для учнів 10 класу (учитель Попович С.С.). Курс за вибором «Синтаксис складного речення» було організовано для учнів 9 класу (учитель Сукач Н.І.). Учениця 9 класу Юхимчук К. посіла ІІІ місце у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови.
Для формування духовного світу учнів, загальнолюдських цінностей введено факультативний курс «Основи християнської етики» – 6 клас, учитель Кузьмицька С.А. З метою прилучення учнів до культурних надбань Рівненщини запроваджено факультатив для учнів 8 класу, 6 класів «Історія рідного краю» (учитель Якута Р.А.).
Введено факультативний курс «Рівняння в курсі алгебри» для учнів 10 класу (учитель Моторнюк О.Ю.).
Для усвідомлення проблем української історії, перебігу історичних подій, про місце кожної особи в подіях історичної епохи запроваджено факультатив «Визначні постаті України» для учнів 10 класу, учитель Якута Р.А.
Для виховання у школярів бережливого, дбайливого та усвідомленого ставлення до власного здоров'я введено факультативний курс для учнів 8 класу «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДУ» (учитель Бурак Р.М.).
Педагоги, проводячи факультативні заняття, ставили за мету розширення знань із предметів, проводили науково-пошукову, дослідницьку роботу, використовували такі форми роботи, як написання та захист рефератів, організація конференцій, зустріч із науковцями тощо.
Для формування етико-психологічної культури старшокласників, адекватних уявлень про міжособистісні стосунки було введено курси за вибором: «Психологія особистості» – 10 клас, «Особистість та міжособистісні відношення» – 11 клас (учитель, практичний психолог Брежицька Г.Ф.)
Учениця 11 класу Кравчук А. стала переможцем (ІІ місце) у конкурсі ессе «Профільний вибір – це осмислений вибір, чи випадковість», який проводила Острозька академія
Постійно удосконалюється забезпечення навчального закладу Інтернетом. Працює Wi-Fi покриття. Сьогодні у школі в переважній більшості кабінетів є доступ до Інтернету.
Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи
Упродовж 2014-2015 навчального року діяли гуртки:
- Гурток колективу естрадної пісні «Мелодія» (керівник Кудріна Оксана Федорівна);
- Військово-патріотичного виховання «Зірниця» (керівник Киричук Михайло Юхимович);
- Гурток «Медіакультура» (керівник Сидорук Захар Олександрович);
- Гурток моделювання іграшок-сувенірів «Ізостудія» (керівник Бухонська Тамара Євгенівна);
- Гурток «Літературна творчість» (керівник Сидорук Захар Олександрович);
- Гурток «Юні екскурсоводи краєзнавці» (керівник Онопрійчук Марина Олександрівна);
- Європейський клуб «Гроно» (керівник Гречковська Наталія Борисівна).
Результативність роботи з обдарованими та здібними учнями
Усяка школа славна не числом,
а славою своїх учнів
М.Пирогов
№
з/п
|
Назва
конкурсу
|
Місце,
відзн., участь
|
Вчитель
|
1.
|
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН з селекції та генетики
|
І
місце
|
Архипчук
Л.А.
|
2.
|
ІІ
етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів
МАН з агрономії
|
І
місце
|
Архипчук
Л.А.
|
3.
|
ІІ
етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів
МАН з селекції та генетики
|
І
місце
|
Архипчук
Л.А.
|
4.
|
ІІІ
етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології
|
І
місце
|
Архипчук
Л.А.
|
5.
|
ІІ
етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології
|
І
місце
|
Архипчук
Л.А.
|
6.
|
Міський
конкурс малюнків «Охорона праці очима дітей»
|
І
місце
|
Онопрійчук
М.О.,
Брежицька
Г.Ф.
|
ІІ
місце
|
|||
7.
|
ІІ
етап ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості присвяченого
Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої» (номінація
«Образотворче мистецтво»)
|
І
місце
|
Брежицька
Г.Ф.
|
8.
|
Міський
заочний гуманітарний конкурс «Космічні фантазії»
|
І
місце
І
місце
|
Брежицька
Г.Ф.,
Бухонська
Т.Є.
|
9.
|
Міський
конкурс «Український сувенір»
|
І
місце
|
Бухонська
Т.Є.
|
10.
|
Міський
етап виставки-конкурсу «Знай і люби свій край» (номінація «Вишивка»)
|
І
місце
|
Бухонська
Т.Є.
|
11.
|
Міський
етап новорічно-різдвяної виставки «Новорічна композиція»
|
І
місце
|
Бухонська
Т.Є.
|
12.
|
Міський
конкурс малюнків на протипожежну тематику
|
І
місце
|
Лащук
Д.А.
|
13.
|
Обласні
змагання з легкої атлетики у номінації «Метання м’яча»
|
І
місце
|
Бондарчук
О.Ф.
|
14.
|
Міський
огляд-конкурс читців декламаторів та юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам’яті
людській»
|
І
місце
|
Жуковська
Н.П.
|
ІІ,
ІІ місце
|
Попович
С.С.
|
||
15.
|
Міський
конкурс «Тато, мама, я – екологічна сім’я»
|
І
місце
І місце
І, І
місце
І
місце
|
Лащук
Д.А., Жуковська Н.П., Кузнєцова С.І., Лащук А.А.
|
16.
|
Конкурс дитячої творчості «Майбутнє країни
– у мріях дитини» (напрям «Літературні твори»)
|
І місце
|
Попович С.С.
|
17.
|
Міський етап конкурсу «Літопис мого роду»
|
І місце
|
Жуковська Н.П.
|
18.
|
Міський етап конкурсу екологічних
агітбригад «На нас надіється Земля»
|
І місце
|
Ліщинська О.В.
|
19.
|
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН з математики, математичного
моделювання
|
ІІ
місце
|
Моторнюк О.Ю,
Юрко О.Р.
|
20.
|
ІІ
етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
|
ІІ місце
|
Попович С.С.
|
21.
|
ІІ
етап ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості присвяченого
Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої» (номінація
«Література»)
|
ІІ
місце
|
Попович
С.С.
|
22.
|
Конкурс
драматичних колективів «З Україною в серці»
|
ІІ
місце
|
Сидорук
З.О.
|
23.
|
Міський етап Всеукраїнського
фестивалю-конкурсу агітбригад «Молодь обирає здоров’я»
|
ІІ
місце
|
Ліщинська
О.В.
|
24.
|
І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких
робіт учнів-членів МАН з української літератури
|
ІІІ
місце
|
Сукач Н.І.
|
25.
|
ІІ
етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури
|
ІІІ
місце
|
Сукач Н.І.
|
26.
|
Міський етап Міжнародного
мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.. Тараса
Шевченка
|
ІІІ місце
|
Коломис Г.Г.
|
27.
|
Міжнародний
мовно-літературний конкурс учнівської молоді ім.
Т.Г. Шевченка |
ІІІ
місце
|
Коломис
Г.Г.
|
28.
|
Міський
конкурс «Великому киту – велике плавання»
|
ІІІ
місце
|
Кузнєцова
С.І.
|
29.
|
Міський
етап виставки-конкурсу з початкового технічного моделювання малюнків
|
ІІІ
місце
|
Бухонська
Т.Є.
|
30.
|
Першість
міста з легкої атлетики серед юнаків 6-7 класів
|
ІІІ
місце
|
Бондарчук
О.Ф.
|
31.
|
ІІ
етап ХІV Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості присвяченого Шевченківським
дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої» (номінація «Публіцистика»)
|
ІІІ
місце
|
Гапончук
З.В.
|
32.
|
Фестиваль-конкурс
«Молодь обирає здоров’я»
|
ІІІ
місце
|
Ліщинська
О.В.
|
33.
|
Міський
фестиваль-конкурс відеороликів
серед шкільних євроклубів«Так – Європі! Ні – війні!»
|
ІІІ
місце
|
Гречковська
Н.Б.
|
34.
|
Конкурс
дитячого малюнка «Намалюй рідну мову»
|
ІІІ
місце
|
Брежицька
Г.Ф.
|
35.
|
Обласний етап конкурсу екологічних
агітбригад «На нас надіється Земля»
|
ІІІ
місце
|
Ліщинська О.В.
|
36.
|
Конкурс
дитячої творчості «Майбутнє країни – у мріях дитини» (напрям «Літературні
твори»)
|
Переможець
першого етапу конкурсу
|
Попович
С.С.
|
37.
|
Міський
етап конкурсу «Літопис мого роду»
|
Перемога
серед учнів 3-х класів
|
Лащук
Д.А.,
Жуковська
Н.П.,
Кузнєцова
С.І.,
Онопрійчук
М.О.
|
38.
|
ІІ етап міської олімпіади «Крок» для учнів
5 класу з української мови та літератури
|
Переможець
|
Коломис Г.Г.
|
39.
|
Обласний
конкурс «Національний банк майбутнього»
|
Лауреат
|
Попович
С.С.
|
40.
|
Міський
огляд-конкурс пісні і строю «Червона калина»
|
Грамота
за злагодженість дій проходження строєм
|
Киричук
М.Ю.
|
41.
|
Конкурс
літературних творів «Я голосую за мир!»
|
Відзначено
11 учнів
|
Онопрійчук
М.О.,
Попович
С.С.,
Сукач
Н.І.
|
42.
|
Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»
|
Відзнака 3 учні
|
Юрко О.Р.
|
43.
|
Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник»
|
Відзнака 2 учні
|
Попович С.С.
|
44.
|
Всеукраїнський фізичний конкурс «Левеня»
|
Відзнака 8 учнів
|
Киричук М.Ю.
|
45.
|
Екологічний
конкурс «Колосок»
|
52
учні
|
Жуковська
Л.І.
|
46.
|
Конкурс
фоторобіт «Моя Україно!»
|
Участь
|
Галушко
С.А.,
Онопрійчук
М.О.,
Юрко
О.Р.
|
47.
|
Конкурс
годівничок «Годівничка для синички»
|
Участь
|
Лащук
А.А.,
Онопрійчук
М.О.,
Киричук
М.Ю.,
Лащук
Д.А.
|
48.
|
Міський
творчий конкурс «Безпека дорожнього руху»
|
Участь
|
Лащук
Д.А.,
Онопрійчук
М.О.
|
49.
|
Святкування
Дня Європи
|
Участь
|
Ліщинська
О.В.,
Ільків
В.В.,
Майборська
Л.В.
|
50.
|
Міський
фестиваль-конкурс «Веселі закаблуки»
|
Участь
|
Лащук
А.А.
|
51.
|
Конкурс
екскурсоводів-краєзнавців
|
Участь
|
Онопрійчук
М.О.
|
52.
|
«Заграва»
|
Участь
|
Киричук
М.Ю.
|
53.
|
Всеукраїнська
експедиція учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина - Україна»
|
Участь
|
|
54.
|
Міжнародний природничий конкурс
«Колосок осінній - 2014» |
Участь
|
Жуковська Л.І.
|
55.
|
Міжнародний природничий конкурс «Колосок
весняний - 2015»
|
Участь
|
Жуковська Л.І.
|
56.
|
Всеукраїнська
історико-географічна експедиція учнівської та студентської молоді «Історія
міст і сіл України»
|
Участь
|
Якута
Р.А.
|
57.
|
Міський
конкурс-виставка «Воскресни, писанко!»
|
Участь
|
Бухонська
Т.Є.
|
Кадрове забезпечення
Школа вчителем стоїть!
Упродовж 2014 – 2015 навчального року загальноосвітній навчальний заклад був забезпечений педагогічними кадрами в повному обсязі. Педагоги виконують свої обов’язки сумлінно, вміють зацікавити учнів, проявляють ініціативу, творчість і винахідливість. Кількість працюючих педагогів упродовж п’яти років залишається практично незмінною, що свідчить про такі явища:
- стабільність кадрового потенціалу;
- ефективність заходів, ужитих адміністрацією школи щодо збереження кадрового потенціалу в умовах скорочення мережі класів у старшій школі.
Вищу освіту мають 36 педагогів закладу (100%).
Якісний склад педагогічних працівників закладу:
Спеціалісти – 5 учителів (14%)
ІІ категорія – 5 учителів (14%)
І категорія – 0 учителів
Вища категорія – 26 учителів (72 %)
Вища категорія (без звання)– 9 учителів (25%)
Вища категорія, педагогічне звання “Старший вчитель” – 13 учителів (36%)
Вища категорія, педагогічне звання “Вчитель – методист” – 4 учителі (11%)
Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
Упродовж останніх п’яти років спостерігається стійка тенденція щодо підвищення освітнього рівня педагогічних працівників. Кількість працюючих педагогічних працівників, які мають вищу кваліфікаційну категорію, зросла з 57% у 2009 році до 72 % у 2015 році.
Згідно із штатним розписом, на виконання законів України «Про освіту», «Про охорону праці» в школі розроблено і запроваджено в дію посадові інструкції працівників, якість виконання яких перебуває під постійним контролем дирекції. Адміністрація школи періодично проводить моніторинг навчальних досягнень учнів, а також вивчає рейтинг навчальних предметів серед батьків та учнів.
Надання соціальної підтримки та допомоги дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, дітям із малозабезпечених сімей
У квітні-травні 2015 року проходив Двомісячник «Співучасть у долі дитини», у рамках якого проведено:
- Благодійну акцію «Серце для Іванка» (зібрано 439 гривень на лікування учня Рівненської ЗОШ №4 Ковриги Івана).
- Благодійну акцію «Писанковий дивокрай» (зібрано 200 гривень).
- Участь у міському благодійному марафоні «З вірою в майбутнє» (зібрано 250 гривень).
- Участь у міському благодійному Великодньому святі для дітей сиріт та опікунів, дітей-інвалідів, вихованців РЦ «Особлива дитина» (зібрано 400 гривень).
- Участь у загальноміському благодійному марафоні «Від серця до серця» (зібрано 849 гривень).
- Участь у загальноміському благодійному ярмарку «Героям Слава!» (зібрано 1667 гривень).
- Участь у загальношкільних акціях «Янголів АТО», «Допоможемо воїну АТО» (зібрано 5750 гривень).
- Виготовили та передали бійцям на Схід маскувальну сітку.
- Зібрано «Великодні кошики» для Ветеранів Великої Вітчизняної війни і педагогічної праці (на суму 1300 гривень).
- Місячник Червоного Хреста
- Інформаційні п’ятихвилинки про діяльність організації;
- Розповсюджено марки на суму 515 грн.
Організація харчування
Пільговим харчуванням упродовж 2014-2015 навчального року було охоплено:
- 155 учнів 1-4 класів;
- 19 дітей-сиріт;
Всього: 174 учні.
За батьківські кошти охоплено гарячим харчуванням: 182 учні (52 %), з них 30 учнів ГПД.
Всього охоплено гарячим харчуванням 93 %
Організація медичного обслуговування
- Кількість дітей: 355
- Підлягало огляду: 355
- Оглянуто: 355
- Виявлено патології: 95
- Вперше виявлено: 30
- Всього на “Дитячому” обліку перебувають: 45
- Вперше взято на “Дитячий” облік: 26
- Фізкультурні групи: основна (241), підготовча (65), спеціальна (43)
- Звільнено: 8
- Проліковано стаціонарно: 24
- Проліковано амбулаторно: 357
Щеплення
- Реакція Манту - 250
- Поліміеліт - 47
- КПК - 32
Дотримання пропорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень
Упродовж 2014-2015 навчального року повідомлень про скоєння учнями школи злочинів та правопорушень не надходило.
З учнями проводилась постійна індивідуальна робота із залученням Психологічної служби, представників кримінальної міліції (оперуповноваженого КМ Троцька Олександра Олеговича) та Служби у справах дітей (інспектор Мазанович Наталія Петрівна). Разом з батьками учнів запрошували на засідання Ради профілактики.
Питання правовиховної роботи розглядалось на:
- загальношкільних батьківських зборах (протокол №1 від 04.9.2014, протокол №3 від 11.02.2015 року, протокол №4 від 02.04.2015 року);
- засіданнях старостату щопонеділка;
- годинах класного керівника;
- корекційних заняттях Психологічної служби.
Питання щодо право виховної діяльності розглядалось на засідання методоб’єднанні класних керівників (січень 2015 р.). Окрім того проведено Декадник Превентивного виховання (листопад 2014 р.), Тиждень правових знань (грудень 2014 р.), День батьківського самоврядування, у рамках якого батьки провели години спілкування «Дисципліна. Це добре чи погано?» (грудень 2014 р.). У навчальному закладі діють спецкурси «Психологія особистості» (10 клас), «Особистість та міжособистісні відносини» (11 клас), факультатив за програмою тренінгового курсу «Формування здорового способу життя та профілактика ВІЛ/СНІДу».
Проведено масові заходи:
- акція «Моє майбутнє без СНІДу» (Грудень 2014 р.);
- акція «Ми - проти насилля» (Лютий 2015 р.);
- загальношкільний День толерантності (16.11.2014 р.);
- загальношкільна акція «Алея толерантності» (Листопад 2014 р.);
- години правової грамотності за участі представників ССД та Кримінальної міліції (Березень 2015 р.);
- Тренінгові заняття «Як запобігти насильству» (2-8 кл.) (Листопад 2014р.).
Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із головних. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем. Наказом по школі призначений відповідальний за організацію роботи з охорони праці (заступник директора з навчально-виховної роботи Моторнюк О.Ю.), сплановано заходи.
На початку навчального року, напередодні канікул, святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно проводяться цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У закладі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності.
За 2014-2015 навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.
Перед початком навчального року в кабінеті підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди.
Завідуюча господарством школи Грицюк Г.Б. систематично поновлює дезинфікуючі та миючі засоби.
Стан дитячого травматизму
Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.
У школі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання, розроблено низку заходів щодо попередження травматизму серед учнів, проведено відповідну роботу з учителями.
Результатом цього є те, що у 2014-2015 навчальному році дитячого травматизму у школі не зафіксовано.
Зміцнення матеріально-технічної бази школи
Придбано та оприбутковано (2014-2015 н.р.)
Придбано
|
Вартість
|
Килим у вітальню | 4 200,00 |
Килим та доріжка | 794,00 |
Доріжка гумова | 465,00 |
Столи учнівські | 3 100,00 |
Столи учительські | 2 300,00 |
Шафа для одягу | 1 500,00 |
Стіл ігровий | 200,00 |
Банери | 600,00 |
Праска | 490,00 |
Цифрова камера Nikon з акумулятором | 3 685,00 |
Грамоти подяки | 206,00 |
Ноутбук (каб. №26) | 5 934,00 |
Ноутбук (каб. №13) | 4 098,00 |
Телевізор плазмовий плоскопанельний (каб №28) | 5 437,29 |
Телевізор плазмовий плоскопанельний (каб №2) | 6 090,00 |
Телевізор плазмовий плоскопанельний (каб №3) | 5 500,00 |
Папір ксероксний (20 пачок) | 1 130,00 |
Господарчі товари | 5 600,00 |
Гардини шифовані у їдальню | 3200,00 |
Гардини шифовані у вчительську | 700,00 |
Клейонка у їдальню (11 шт.) | 1015,00 |
Залучення педагогічної та батьківської громадськості школи до управління її діяльністю.
У закладі забезпечено дієвість державно-громадського управління. За участі батьківської громадськості моделюється креативне освітнє середовище.
Упродовж 2014-2015 навчального року до управління діяльністю школи систематично залучалися педпрацівники та батьківська громадськість.
Дієво працювали:
Рада школи (голова Брежицька Г.Ф.)
Батьківська рада (голова Ткачук Т.М.)
Піклувальна рада (голова Кухарчук І.М.)
Щиро дякую всім за співпрацю та взаєморозуміння!
Загальношкільні проекти за участю батьківської громадськості
№
з/п
|
Назва проекгу
|
Дата проведення
|
Де висвітлено
|
1 | Всеукраїнський день Миру |
21.09
|
Сайт школи
|
2 |
Акція «Турбота»
|
01.10
|
Надіслано на сайт управління
освіти
|
3 |
День учнівського самоврядування
|
02.10
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
4 |
Благодійна акція «Допомога
військовим, які перебувають в зоні
АТО»
|
10.10
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
5 |
Пізнавально-патріотична
загально- шкільна гра «Ігри патріотів»
|
15.10
|
Тижневик «7 днів» №45 від
06.11.2014р.
|
6 |
Загальношкільний конкурс
«Голос школи»
|
17.10
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
7 |
День писемності та мови у
школі
|
07.11
|
Тижневик «7 днів» №47 від
09.11.2014р.
|
8 |
Родинно-спортивне свято
«Тато, мама, я - спортивна сім’я»
|
29.11
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
9 |
Акція «Моє майбутнє без СНІДу»
|
01.12
|
Надіслано на сайт управління
освіти
|
10 |
День родинного самоврядування
|
16.12
|
Сайт тижневика «7 днів» від
16.12.2014р.
|
11 |
Родинно-шкільна акція
«Допоможемо воїнам АТО»
|
18.12
|
Сайт тижневика «7 днів» від
18.12.2014р.
|
12 |
Акція «Милосердя починається
з власної душі»
|
20.01
|
Сайт школи
|
13 |
День Соборності Уьраїни
|
22.01
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
14 |
Акція «Рівне шанує своїх
визволителів»
|
02.02
|
Тижневик «7 днів» №6 від
05.02.2015р.
|
15 |
Рівненські гостини
|
13.03
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
16 |
Міс школи - 2015
|
25.03
|
Сайт школи
|
17 |
Акція «Екологічний бумеранг»
|
01.04-30.04
|
Сайт школи
|
18 |
День пам’яті та примирення
|
08.05
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
19 |
Олімп успіху - 2015
|
19.05
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
Назва організації
|
Захід, в якому взяли
участь
|
Дата
проведення
|
Де висвітлено
|
Міська ДАІ
|
Акція «Обережно - дорога»
|
Вересень
2014
|
Надіслано на сайт управління
освіти
|
Служба у справах дітей
|
Години правоохоронних знань
для учнів 3-7 класів
|
Жовтень
2014,
Грудень
2014
|
Сайт школи, надіслано на сайт
управління освіти
|
Представники виробничої
дільниці електромереж ВАТ «ЕІ-і-ЕС»
|
Урок безпеки
|
Лютий 2014
|
Надіслано на сайт управління
освіти
|
Червоний хрест
|
Лекція «Особиста гігієна»
для учнів 7-8 юіасів
|
Січень 2015
|
|
Рівненський обласний центр
здоров'я
|
Лекція «Бережи майбутнє свої
дитини»
|
Лютий 2015
|
|
Всеукраїнська культурно -
просвітницька громадська організація
«Нове життя»
|
Лекція «Віртуальна залежність»
|
Березень
2015
|
Надіслано на сайт управління
освіти
|
Навчально-методичний центр
цивільного захисту та безпеки
життєдіяльності Рівненської області
|
Лекція «Правила поводження
населення у надзвичайних ситуаціях»
|
Березень
2015
|
Збереження та зміцнення здоров'я відбувається через загальношкільні заходи:
- щоденне проведення ранкової фіззарядки;
- систематичне використання на уроках фізкультпауз, хвилинок-здоровинок, хвилинок релаксації і т.п.;
- вітамінізація харчування у шкільній їдальні (додавання вітаміну С);
- використання йодованої солі;
- проведення профілактичних бесід з учнями та батьками (під час засідання Просвітницького центру для батьків: «Здорова їжа – здорові діти», «Як захиститись від шкідливих звичок?», «Формуємо у дітей ціннісне ставлення до себе»);
- залучення до профілактичних заходів представників кафедри фізичної реабілітації МЕГУ ім. С.Дем’янчука, представників «Обласної клінічної лікарні», громадські організації «Нова надія», «Надія-людям»;
- Проведення занять спортивних гуртків: «Баскетбол», «Волейбол», «Футбол».
Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності школи. Реагування керівника на зауваження та пропозиції.
Запити на усі звернення громадян упродовж 2014-2015 навчального року задоволенні.
Шалва Амонашвілі наголосив: «Дуже важливо, щоб кожна дитина повірила у власні сили, раділа кожному шкільному дню, кожній зустрічі з педагогом, кожному дзвінку на урок. Принципово важливо, щоб шкільне життя стало для кожного учня сенсом його власного життя». Ці слова є і будуть орієнтиром навчально-виховної діяльності педколективу Рівненської ЗОШ №20, який продовжує вписувати свою колоритну сторінку у розвиток освіти міста, області й України.
Немає коментарів:
Дописати коментар