вівторок, 23 лютого 2016 р.

Від креативності особистості вчителя – до креативної особистості учня

У рамках проведення методичного місячника «Від креативності особистості вчителя – до креативної особистості учня» 15 лютого 2016 року головою методоб’єднання класних керівників Гречковською Н.Б був проведений тренінг «У пошуках оптимальних виховних технологій у роботі класного керівника». На початку  у своєму виступі заступник директора з виховної роботи Косарєва Н.П. зазначила,що пошук оптимальних виховних технологій є необхідною умовою у роботі сучасного класного керівника.
У ході тренінгу учасникам було запропоновано продовжити речення «Виховання - це…». Учителі мали відповісти на запитання:
- Яку особистість ви хочете виховати сьогодні?
- Що особливо вас непокоїть у ваших учнях?
- Які пріоритети виховання?
 Працюючи в групах, класні керівники розглядали класифікацію найбільш поширених інноваційних виховних технологій
,їх сутність та принципи,ділилися власним досвідом, виконуючи вправу «Виховні технології,які я використовую як класний керівник».
Проведений тренінг надав можливість отримати класним керівникам потрібну інформацію, ознайомитися із сучасними виховними технологіями. Учасники тренінгу вчилися самостійно та спільно приймати рішення,демонстрували активну взаємодію під час колективного обговорення проблем, які виникають у пошуках оптимальних виховних технологій та їх  застосування на практиці.
Педагоги ще раз переконалися, що професіоналізм класного керівника полягає в оволодінні цілою низкою виховних технологій та вмілим їх використанням,що сприяє перетворенню класу в центр розвитку особистості; вибір виховної технології починається з усвідомлення мети, основних завдань виховної роботи школи та класного колективу. 
Н.Б.Гречковська,
керівник шкільного методоб’єднання класних керівників
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар